Feeds

back to article Hey Commentards! This pre-populated 'reply to' is for you

We took our time to remove this niggle, but you should like this little update: If you click the "reply" button on a comment containing a headline your "Title field" is now pre-populated with "Re: (same headline)" You can if you like change this to insert your own headline or - if you are perverse, depopulate the field entirely …

COMMENTS

This topic is closed for new posts.

Page:

First

0
5
Gold badge

Was that strictly necessary. You could have kicked off with a "Title".

1
0
Silver badge
Trollface

I tried to. Do I get points for effort?

0
0
IT Angle

This title field still had "Optional"

Re: Nothing?

0
0
FAIL

haha..

0
0
Silver badge

I STILL NEED TO USE.....

CAPS, otherwise downvoters won't recognise me.

1
0
Gold badge

Re: I STILL NEED TO USE.....

Now there's a man who knows what he wants. Fair play to you, sir.

0
0
Silver badge
Black Helicopters

This title not left blank.

I really must try this commenting lark.

0
0
Gold badge

Re: This title not left blank.

That's the way to do it.

0
0

Re: Re: This title not left blank.

Nice - how about comment edits so we fix typos?

4
0

Re: Re: Re: This title not left blank.

'CAN' - that should be 'can fix typos'.

5
0
Silver badge

This title has been intentionally left blank

+1 for the ability to edit posts

1
0

This post has been deleted by its author

Silver badge
Facepalm

Re: Re: Re: Re: Really.

Lol! Yeah, I sometimes resort to withdrawing and reposting.

0
0
Devil

Re: Re: Re: Re: This title not left blank.

I wonder how many 'Re:'s we can get this up to :)

0
0
Linux

Re: Re: Re: Re: This title not left blank.

I can see these RE:'s growing out of control

0
0
FAIL

Re: Re: This title not left blank.

And here's the proof that software quality assurance is often left disregarded: It works, therefore it's good...

"Re: Re: ..." Subject lines were banned from mail clients like a decade ago?

1
0
jai
Silver badge

Re: Re: Re: Re: Re: This title not left blank.

<Count> five! ha ha ha ha </Count>

2
0
Gold badge

Re: Re: Re: Re: Re: This title not left blank.

PaychoHippy that is a very good game. Like Trivial Pursuits. I think people may soon tire of it. Like Trivial....

1
0

Re: Re: Re: Re: Re: Re: This title not left blank.

Perverse? From Reg readers? Perish the thought!

0
0
Anonymous Coward

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: tarded.

Carry on!

2
0
Bronze badge

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: tarded.

About time. I hate sites that roll their own "forums" and then never add features that people have time enough to take for granted. The Reg and Slashdot are both culprits here, with different things.

Hey, reg, is there an easy way to get to the "view my posts" page without having to find an article with comments, view the comments, login, view my posts?

3
0

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: tarded.

Lol, yes, I only see my comments after posting something, 'cos the site never keeps me logged in, nor saves my password, or makes it easy to find them otherwise.

I don't like "re:". This isn't email, use some graphical way to demonstrate replied-ness!

0
0
Go

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: tarded.

This is fun.

1
0
Anonymous Coward

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: flex

Every little thing the reflex does

Leaves you answered with a question mark

2
0
Coat

Aw: Aw: Aw: Aw: Aw. having nested threads stinks too

El-Reg now with even more fields to pervert with text?

0
0
Trollface

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:

I just wanted to find the size limit on the Title field :)

0
0
Gold badge

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: tarded.

So today: You can see Forums on the secondary navigation bar of the front page.

Log-in via there - and your Forums user control panel should pop up on the right hand side.

0
0
Trollface

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: your boat

gently across the moat, meh,meh, meh, meh, meh,meh, meh, meh, merrilly merrily, hope it stays afloat!!

2
0

Can I get a Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Rewind?

Bo selecta!

1
0

This post has been deleted by its author

Bronze badge
Windows

Isn't that what "Preview" is for?

Nuff said.

0
0
Bronze badge
Windows

Catholic?

Just wondered...

0
0
Bronze badge
Paris Hilton

Re: Re: Re: Re: Re: Re: inventing the wheel

I came here to moan that 'Re x:' would be a waste of time - if it worked like every mail client on the planet, then, after one reply, nobody would know who you were replying to, and we'd be back to doing '@user'.

But, you've proved so much smarter than I imagined. Kudos. (Although the coding can still be ambiguous.)

One tiny suggestion: can we upgrade from unary numerals to Roman numerals, so that the generated titles go:

Re<sup>i</sup>:

Re<sup>ii</sup>:

Re<sup>iii</sup>:

Re<sup>iv</sup>:

etc...

Paris, because we've not got bored of her yet, and I expect 'Re: Re: Re: Re: Re:...' to be equally long lived; toddlers never get bored.

0
0
Gold badge

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: tarded.

"Hey, reg, is there an easy way to get to the "view my posts" page without having to find an article with comments, view the comments, login, view my posts?"

You can use the "Forums" link at the top of each page. That cuts out part of the process.

0
0
Pint

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:

R-E-S-P-E-C-T find out what it means to me

R-E-S-P-E-C-T, Take care, TCB ohhhh

Sock it to me, Sock it to me, Sock it to me, Sock it to me ....

0
0
Silver badge
Thumb Up

Re: Can I get a Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Rewind?

Excellent

0
0
Bronze badge
Mushroom

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:

You broke the Page!

0
0
Silver badge

"if you are perverse, depopulate the field entirely ." -- We are and I'm sure we will.

0
0
Silver badge
Coat

"pre-populated" -- is that like 'pre-planning'?

0
0
Angel

Pre-Populating means its too late to plan...?

0
0
Mushroom

Next niggle:

How long until we can have some kind "replies" counter, so that from "My Posts" we can see if someone has replied to a comment?

I'd prefer that to getting an email about it, and the whole "you have unread replies" concept is probably too much for El Reg-style discussions.

3
0
Gold badge

Re: Next niggle:

Not quite a replies counter but... in your Forums user control panel ( on the right hand side of the page when you are signed in) you should see My forums. This tells you how many posts have been made by others since you last posted.

0
0
Silver badge
Thumb Down

Re: Re: Next niggle:

@Drewc

Yes, it tells you if someone else has posted in a forum, but when the comments start stretching to two or three pages that really isn't much help.

0
0

apple are shit

2
0

c'mon, it was going to go that way sooner or later... surely?

0
0
Silver badge

Re: Apples are shit

I prefer armadillos! Smooth on the inside, crunchy on the outside.

2
0

This post has been deleted by its author

Re: Re: Apples are shit

Yeah, but the armadillo GUI sucks

0
0

Re: Re: Apples are shit

i would not have expected less from an armadildoid!

0
0

Page:

This topic is closed for new posts.